duminică, 23 octombrie 2011

O2


Q-"Tin prea mult la tine.Nu vreau sa ma lasi vreodata!..Si nu am cautat sau acceptat iubirea din partea altcuiva pentru ca te-am gasit pe tine si tu ,acum,esti viatza mea!"

R-"Ce??.."

Q-"Spune-mi doar daca are rost.Spune-mi daca simti macar jumate din ce simt eu pentru tine."

R-"Dar cum se poatee??..Nu mi-ai spus nimic pana acum.."

Q-"Nu credeam ca sentimentul e asa de puternic.Am avut de ales si te-am ales pe tine,chiar daca risc sa ma pierd pe mine ,chiar daca risc sa aud comentarii pentru ceea ce simt cu adevarat.Sunt gata sa raspund la acele comentarii.Le pot face fatza.Si raspunsul tau e..?"

R-"Sunt uimit..D..da..daa.Adica ..normal.Dar ce comentarii??.."

Q-"Nu.Zi-mi ,te rog ,daca te mai intorci vreodata la ea,daca esti gata sa-ti lasi in spate fosta viatza si sa incepi una nou,dar fiind acelasi tu.Spune-mi daca esti pregatit sa ma iubesti asa cum o voi face eu,adica din tot sufletul si daca esti gata sa-ti calci orgoliul in picioare pentru una ca mine."

R-"..hmm..Q..ce e cu intrebarile astea??Ti-am zis de nu stiu cate ori ca deja am trecut peste ..si da..sunt gata oricand."

Pentru el ,intr-o clipa ca asta,as fi gata sa-mi dau viatza.
El e aerul meu.Fara el nu pot sa respir.

..............................................................................

Q-"Hai,lasa-ma!M-am saturat de toate fazele tale.Mi-a ajuns pana in gat."

R-"Imi cer scuze daca te-am suparat.."

Q-"Hahahah.Iti ceri scuze si apoi repeti asta la nesfarsit.Chiar crezi ca mai inghit toate astea?Nici macar nu ma cunosti.Vezi-ti de treaba ta!"

R-"Da'ce-ai patit??De ce-mi vorbesti asa?.."

Q-"Ma disperi.Pur si simplu, nuuu!!Nu-mi mai vorbiii!M-am saturat sa te tot cred!"

R-"Ok..imi cer cuze de deranj..Pa-pa"

Din cauza lui,intr-o clipa ca asta,as fi gata sa-mi iau singura viatza.
El e aerul meu.Fara el nu pot sa respir.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu