duminică, 23 octombrie 2011

Pierduta.


Acestea sunt gandurile unui suflet de gheata,totusi cald ,ce nu se topeste langa foc,ci in ger ..este povestea unui demon las si totodata povestea unui inger prefacut ..Aceasta este adevarata lupta dintre bine si rau,dintre iubire si ura.

Spune-mi cine sunt!
Eu nu mai stiu..eu nu ma mai recunosc
M-am pierdut pe drum..

E mai usor sa accepti iubirea decat ura,dar cu toate astea ,iubirea duce intr-un final la a ne ura reciproc..aleg ura..ca masura de precautie.

E mai usor sa primesti iubire decat bani.Banii se duc,dar cu iubirea cum ramane??Daca pierzi banii,poti sa-i recuperezi;poti avea exact atat cat ai avut la inceput sau chiar mai mult .Daca pierzi pe cel pe care il iubesti ,nu vei mai gasi pe cineva care te va iubi la fel,care va arata la fel,care te va face sa te simti la fel.


Cu ce rost sa mai iubesc?Cu ce rost sa fiu iubita?..


Locul meu nu e aici..locul meu nu e printre voi.
Si vreau in lumea mea..dar asta nu stiu unde e..

Privesc spre cer si ma simt de parca lui ii apartin,simt durerea si nu mai zbier,zambesc printre lcrimile astea toate de parca durerea asta o simt de mii de secole in iadul meu.

Vreau sa ma iubesti,fara sa ma vezi,fara sa ma auzi,fara sa ma simtzi.

Eu te iubesc..si ma sfasie orice cuvant pe care nu vreau sa-l aud de la tine.
Eu te iubesc..da'nu-ti arat nimic tie.Nu am nimic de dovedit in privintza asta.
Eu te iubesc..dar,dupa cum observi,pentru mine ura inseamna obisnuintza,iar dragostea durere.

Si obisnuita sunt cu durerea.

Totusi..de ce fug de iubire?
Ce e iubirea?

Daca e fericire,atunci de ce ma tem atat de mult de ea,mai mult decat ma tem de moarte?

Mi-e teama sa nu cad de sus..pentru ca daca eu cad de sus,voi trage dupa mine tot ce mai e bun .Iar daca eu voi sfarsi prin a fi ucisa de sentimentul cel mai placut pe lumea asta,atunci nu trebuia sa ma aflu aici de la bun inceput.
Sune-mi,Doamne,pentru ce m-ai conceput?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu