vineri, 23 decembrie 2011

Ma sting de tot..

Ma ranesti prin ce zici,ce faci..
Ma omori incet..

Ma simt de parca am ramas singura acum cat nu esti aici sa ma incalzesti
Si se da o lupta in mine
In urma imi lasi mii de ganduri reci si probleme
Si fara el as muri..pe bune zic
As ceda de tot..nervos,mintal,psihic..fizic
Cu el sunt cea mai fericita
Ma simt de parca golul acela din interior dispare cand ma ia in brate si suntem una si aceeasi persoana

Nu mai am aer fara dansul
Nu pot respira...simt ca ma sufoc
Nu pot manca,mi-e sete de el,sa zambesc nu pot
Si stau apropae moarta intr-o stare de semi-inconstienta pe pat
Privesc tavanul,ma gandesc la el si zac
Doar sa plang..atat mai pot sa fac

Si telefonul nu mai suna...:-j
Imi vin mii de idei in mine
Cine stie..poate nu ii e dor de mine,poate nu mai simte
Si ma prabusesc la podea si-mi doresc sa mor
Doar baiatul asta ma mai fac sa zbor..

Ma imbolnaveste gandul ca as fi nevoita sa stau fara el
Si inebunesc,nu stiu ce sa mai cred..
Cu el sunt bine,fara el ma pierd
.................................................................


Q: "R,raspunde-mi!Ce naiba se intampla cu noi?Zi!"

R: "Ce s-a intamplat?Nimic.E totul bine."

Q: "E bine o pl!E bine pentru tine!"

R: "Q..nu ..te org..nu te mai supara asa.O sa fie bine.O sa vezi.Iti promit!"

Q: "Nu ma suni.Te doare-n pl.Ce-ti pasa tzie?Crezi ca o sa fie totu'bine??Ei bine,nu e si n-o sa fie!"

R: "De ce spui asta,Q?Nu mai vorbi prostii."

Q: "Poate ca ii alegi pe altii in locul meu,nu?Ma simt de cacat oricum.Si ma doare-n pl de ce-o sa mai fie.Te-ai schimbat,R.Ce dracu??Ti-am zis ca daca te schimbi s-a terminat.Nu pot sa plang in fiecare zi si tu sa bei si sa te droghezi cu tovarasii tai de la bloc."

R: "Q,dar eu ti-am zis ca esti cea mai importanta pentru mine!"

Q: "Si eu ti-am explicat de mii de ori consecintzele si observ ca vorbeam la peretzi!Daca sunt asa de importanta de ce pl mea nu suni?De ce pl mea nu stii sa dai un mesaj?Zi!"

R: "Haide,Q..te rog..iarta-ma.Imi pare rau.Sa mor eu.Ma faci sa ma simt rau.M-am luat cu altele de fiecare data, doar ti-am zi."

Q: "Chiar nu ai timp 1 minut sa suni?"

R: "Te rog,iarta-ma.E ultima data.Acum pe bune.Ma jur."

Q: "Nu.Asta a fost ultima data.Ti-ai pierdut sansa,R.Ca..putea sa fie bine.Dar nu e."

R: "Haaai,nu fi asa.Te rog!.."

Q: "Cum?Cum esti tu?"

R: "Q..nu..Q!.."

..................................................................................

Ma sting fara el.
Nu vreau sa traiesc fara el.
Atunci o sa mor.
El e aerul meu.Nu mi-l lua,Doamne!..
Fa-l sa ma adore la infinit.
Tin mult la el si regret daca am gresit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu