sâmbătă, 10 decembrie 2011

Nu stiu ce e..

Te vreau aproape pentru ca simt ca tu faci parte din mine..iar cand tu nu imi vorbesti ma simt goala pe dinauntru..imi lipsesti.
Am nevoie sa ne impreunam..2 fiinte rapuse de destin...1 suflet..
Nu mi-a atins nimeni sufletul timp de ani de zile..
Fizic,e o nevoie normala ,dar atingerea lor e rece...nu ma schimba cu nimic,nu imi modifica deloc sentimentele.
Tu nu ma poti atinge acum dar ma simt de parca ai face-o..e ceva diferit..
Te vreau!..Si stiu ca si tu ma vrei..Asta ne completeaza..
Mi-e frica de timpul care trece si mi-e frica totodata de timpul care sta in loc..
Mi-e frica sa nu se piarda totul in vant..mi-e frica sa nu cad iarasi ,pentru ca nu mai am puterea sa ma mai ridic.

Poate in bratele tale ma voi simti completa...sau poate nu voi simti nimic..si totul va fi rece..si va trece..

Nu vreau lacrimi de foc pe obrajii astia de adult.
Nu mai pot indura prea mult.
Lumea ma va inrai de tot si n-o sa mai pot sa ascult..

Nu vreau durere pe chipul asta de copil..
Poate iubirea asta e ceva inutil...
Si trebuie sa ne ferim de ea pentru ca face omul umil...

De ce nu stiu ce faci acum?..
Ma gandesc la tine si faptul ca timpul ne separa e un chin..

Te vreau aproape,ma rog sa fii al meu mereu,sa fii bine,te mangai cu gandul
Desi am suferit din dragoste,pe tine te simt cel mai capabil sa ma iubesti
Sa ma strangi la piept..
Sa-mi asculti rasuflarea calma...iar eu sa-ti simt inima cum bate..
Sa ma saruti,sa ma alinti..sa nu fie nimeni si nimic ce ne desparte...

Ia-ma de mana!..Jura-mi iubire!..
Sufletu-mi ranit urla dupa tine..
Tanjesti dupa dragostea adevarata,iar eu voi fi dragostea vietii tale.
Voi fi ingerul tau,ma vei vedea doar inconjurata de raze de soare si de petale..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu